Hvis du har problemer med et af de produkter som vi leverer, så tøv endelig ikke med at oprette en supportsag i vores supportsystem. Det sker ved at skrive ind til support (at) fab-it.dk (skift (at) ud med et @), eller benytte nedenstående form.
Du kan også ringe ind på vores supportnummer – men opret venligst en supportsag først. Er dit problem mailrelateret, kan du benytte nedenstående form til at oprette supportsagen.
Ønsker du at oprette en supportsag, skal du benytte vores support porttal
Der er det muligt at oprette en supportsag og følge status på den, samt finde dokumentation og hjælp til opsætning af vores produkter.
Her kan du finde links til alle de produkter der har et webinterface (f.eks. webmail):
- Zimbra webmail (mail05)
- RoundCube (mail01)
- Squirrelmail (gammel webmail på mail01)
Her kan du finde links til de produkter der har at webadministrationsinterface (f.eks. DNSAdmin). De mest benyttede af disse links, kan du også finde i toppen af vores hjemmeside i menuen til venstre.
- DNSAdmin
- ZimbraAdmin (mail05)
- Mailadmin (mail01)
- Mailadmin for brugere (mail01)
Remote support
Vi benytter TeamViewer til at supportere dig remote. Du skal downloade programmet til dit OS nedenfor, starte det op og enten sende ID og password ind til os i den supportsag du opretter, eller ringe ind til os og meddele os dem. Når vi har fået adgang til din maskine kan på denne måde, kan vi som regel løse dit problem. Det er meget få ting der ikke kan løses via dette værktøj, men kan det ikke lade sig gøre, kan vi aftale et tidspunkt for et supportbesøg på din adresse.